niedziela, 9 kwietnia 2017

LIBRAMED - leczenie nadwagi i otyłości.

 Witam Was. Dziś przedstawię produkt na bezpieczne leczenie nadwagi i otyłości od firmy Aboca. Nie jest to "jakiś" kolejny suplement diety ale wyrób medyczny przetestowany klinicznie pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa w leczeniu.


Postać: tabletki.

Opakowanie: Buteleczka 138 tabletek.

Skład: Opatentowany kompleks makrocząsteczek polisacharydowych (Policaptil Gel Retard®); aromaty pomarańczowe, jabłkowe i cytrynowe.

Wskazania: Bezpieczny dla dzieci w wieku od 8 lat w przypadku nadwagi i otyłości. Dla dorosłych z nadwagą i otyłością oraz przy wysokich wartościach obwodu brzucha, także u osób z normalną wagą ciała.

Działanie: Substancją czynną jest opatentowany kompleks tzw. Policaptil gel Retard. Nazwa brzmi dość tajemniczo, ale kryję się pod nią w 100% naturalny kompleks błonnikowy, pozyskiwany między innymi z opuncji, prawoślazu lekarskiego, lnu oraz lipy. Tworzy on po zażyciu w jelitach żel o "strukturze siatkowej", który wpływa na wchłanianie składników pokarmowych. Najbardziej istotny jest wpływ na gospodarkę węglowodanową. "Policaptil" po pierwsze zmniejsza, a po drugie spowalnia wchłanianie węglowodanów. 
Specyfik ten powoduje, że glukoza jest wchłaniana przez krew wolniej i w mniejszej ilości, a więc zapobiega skokowi glukozy. Dzięki temu, organizm jest w stanie prawidłowo wykorzystać glukozę obecną we krwi. Pozwala to na zmniejszenie uczucia głodu oraz ograniczenie gromadzenia tłuszczu w tkance tłuszczowej. Warto także wspomnieć, że poza wpływem na gospodarkę węglowodanową poprawia perystaltykę jelit. 
Sposób użycia:Zalecane dawkowanie dla dorosłych i młodzież powyżej 12 roku życia: 3 tabletki przed dwoma głównymi posiłkami. Dzieci między 8 a 12 rokiem życia: 2 tabletki przed dwoma głównymi posiłkami. Zażyć zalecaną dawkę popijając dużą ilością wody i połykając po jednej tabletce na raz. Nie ssać i nie rozgryzać tabletki. Osoby mające problemy z połykaniem, mogą rozpuścić tabletki w letniej wodzie mieszając do ich całkowitego rozpuszczenia. Uzyskany napój należy spożyć w ciągu kilku minut, zanim zamieni się w żel.
Cena: ok. 80zł.

Uwagi: Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplementy diety, wyroby medyczne nie mogą być stosowane jako zamiennik zróżnicowanej diety. Zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu. Osoby przyjmujące leki powinny przed zażyciem preparatu skonsultować się z lekarzem prowadzącym. Nie używaj produktu jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do jego jakości i skontaktuj się ze sprzedawcą lub producentem.


Ogólnie rzecz biorąc jest to preparat w 100% naturalny, bezpieczny w stosowaniu o przyjemnym i łagodnym smaku. Działanie Libramedu opiera się na opatentowanym kompleksie makrocząsteczek polisacharydowych, które, posiadają silne właściwości żelujące. Policaptil tworzy w jelitach żel, który działa na węglowodany zmniejszając wchłaniane ilości i prędkość wchłaniania. Libramed kontroluje skoki glukozy po posiłku, sprawiając, że stężenie glukozy i insuliny we krwi staje się bardziej wyrównane, redukując w ten sposób gromadzenie się tłuszczu oraz kontroluje uczucie głodu. Dzięki temu mechanizmowi, działanie Libramed, w połączeniu ze zrównoważoną i regularną aktywnością fizyczną, wspomaga spadek wagi i zmniejszenie obwodu w talii.
Podsumowując, według mnie jest to preparat wart spróbowania :) Choć nie ma co spodziewać się szybkich efektów. Potrzeba cierpliwości. Na pewno  zdrowa dieta, aktywność fizyczna i Libramed to udane trio w racjonalnej walce ze zbędnymi kilogramami. Ja zaczynam testowanie.
 Pozdrawiam cieplutko. J





33 komentarze:

  1. Interesuję się farmacją i medycyną, więc na pewno będę do Ciebie zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naturalne preparaty. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt ciekawy, ciekawe jak ze skutecznością :) Ja raczej nie potrzebuję takich preparatów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam kilka zbędnych kg ☺ przetestuje i dam Wam znać☺

      Usuń
  4. Brzmi ciekawie, choć ja jestem zadowolona ze swojej wagi, kilka lat zajęło mi żeby w końcu przytyć do pożądanego poziomu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi by się przydało coś na pogrubienie bo niestety szczuplaczek, ale już kiedyś próbowałam pewnego leku i niestety nie skończyło się to dla mnie dobrze, ech;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie takiego czegoś potrzebowałam, ale nie mogłam znaleźć. Dzięki za super recenzję. Obserwuję! Zapraszam również do mnie, zawsze się odwdzięczam!
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt. Wiele osób boryka się z problemem otyłości i niewiele z nich potrafi sobie z nim pomóc. Wydaje mi się, że jest to bardzo ciekawy produkt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie dla mnie :) w miarę jestem zadowolona ze swojej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. looks like a great product!

    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzytam z takich produktów, ale bardzo ciekawie go przedstawiłaś!:)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    Pozdrawiam!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, chociaż nie potrzebuję niczego na redukcję wagi :D

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  12. Very cool post, Darling!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy preparat ;-) Słyszę o nim po raz pierwszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :) pikerwszy raz slysze o tej firmie:) mam nadzieje, zedziała on bez efektu jojo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt. Z chęcią bym go wypróbowała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie uważam, aby stosowanie tego preparatów było dobrym rozwiązaniem - chcąc zrzucić zbędne kilogramy wystarczy bowiem zdrowo się odżywiać. Nie musimy nawet samodzielnie przyrządzać dań. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z oferty jednej z firm cateringowych. Świetnymi opiniami cieszy się https://www.lightbox.pl/torun (działa w wielu polskich miastach).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo wierzę w cudowne środki na odchudzanie. Sam, gdy w końcu postanowiłem zrzucić kilka(dziesiąt) zbędnych kilogramów to udałem się do dietetyka z http://stopotylosci.pl/, którego znalazłem w sieci. Jest rewelacyjnym specjalistą, podobnie jak wszyscy lekarze, którzy tam pracują

    OdpowiedzUsuń